Hva jeg spiser i løpet av en dag #6

Som dere skjønner beveger jeg meg ute i farlig farvann når jeg begynner å prate om hva jeg spiser i løpet av en dag. Jeg har fått en del konstruktiv kritikk som jeg tar til meg, der det markeres i tjukk skrift at jeg ikke burde si hvor mye jeg spiser av det jeg spiser. Ikke at jeg bruker å gni desiliter og kilo av ditt og datt i trynet på folk, men jeg trenger vel heller ikke å si hvor mange knekkebrød jeg spiser eller hvor mange ganger jeg forsyner meg av pastaen. Likevel er det mange som synes det er interessant å se hva jeg spiser og spør om jeg kan fortsette med det. Det er ment som inspirasjon i en treningshverdag, ikke som noe fasit eller mål for andre. Dette var forrige tirsdag.

Jeg spiser alltid noe før første trening. Det varierer veldig hva jeg spiser om morgenen. Denne dagen ble det å hive i seg en YT proteinpudding i bilen grunnet en litt travel start på dagen. På planen sto det basistrening på OLT klokken åtte.

Etter økta dusjet jeg der, før jeg kjørte til kontoret på 3T-Rosten for å jobbe. Da jeg kom dit rundt klokken ti lagde jeg meg en stor posjon med havregryn, soyamelk, banan og eple og ofc kaffe <3

Klokken halv tolv var det lunsj på kontoret så da mixet jeg sammen noen knekkebrød med avokado, kalkunfilet, ost og grønnsaker og et stort glass juice. Mmmm

Etter noen timer med jobb dro jeg hjem for å slappe litt av og spise før neste økt som begynner klokken fem. Pre-håndballtrening er ofte havregrøt laget av gryn, melk og cottage cheese toppet med kanel, sukrin, peanøttsmør og syltetøy. Det gir meg masse energi. I tillegg spiste jeg en banan under økta. Økta varte i to timer.

Etter endt håndballtrening var det tid for en god middag. Denne tirsdagen ble det karbonadedeig, squash, sopp og løk stekt i panna med tomatsaus og spaghetti. TAKK FOR MAT sier jeg bare 😀

1 kommentar
    1. Jeg er en av de som har poengtert dette med å oppgi mengde, og jeg må bare gi deg ros for at du har endret dette 👏🏼 Det er helt topp med div. oppskrifter og matinspirasjon ellers, og syns dette innlegget var en super måte å løse det på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg