Hudproduktene jeg bruker

Det er lenge siden jeg har skrevet om hudprodukter og anbefalinger. Selv synes jeg det er veldig interessant å høre andres meninger om produkter, og jeg er den verste til å bli influencet og prøver alt jeg blir tipset om.


Nå tenkte jeg å vise dere hudproduktene jeg bruker til vanlig. Jeg har ikke noen veldig omfattende rutine, verken før sengetid eller om morgenen, men jeg har mine faste favoritter som jeg har holdt fast ved i flere år.

Først og viktigst av dem alle er rensen til høyre, fra Shiseido. Den har jeg brukt i mange år og jeg elsker den. Man behøver ikke bruke veldig mye av den om gangen – trengs bare litt i et vått ansikt, for at den skal skumme lett og la seg gni godt inn i huden – dermed varer den også lenge.

Til venstre ser dere en toner fra Clarins. Den har jeg ikke brukt så lenge, men liker den utrolig godt. Huden blir myk og glatt og den lukter nydelig. Jeg heller en liten dam i håndflaten min, klapper hendene lett sammen og deretter med myke bevegelser i fjeset.

Jeg liker å variere litt med hudproduktene, fordi jeg føler at huden blir “immun” hvis man bruker det samme hele tiden. Derfor har jeg denne flotte pausestasjonen fra Vichy, som jeg bruker inn i mellom. En rens, en ansiktskrem og en spot treatment – som er genial å ta rett på en nyklemt kvise så den raskt tørker ut.

Et tips er for eksempel å ha andre produkter hos kjæresten, slik at man får variert litt når man sover borte. Jeg har faktisk et tredje sett av produkter der, fra Clarins, men jeg har ikke noen bilder av dem.

Til sist har vi ansiktskremene jeg bruker. Jeg er fast tilhenger av Clinique sin moisture surge, som dere ser. Den kjøpes om og om igjen, i ulike fasonger som jeg enkelt kan ha i treningsbaggen og når jeg reiser blant annet. Utrolig lett og fin på huden.

Har dere noen favoritter?

2 kommentarer
    1. Viss det er ett produkt du faktisk måå prøve så er det «origins drink up intensive overnight mask»!! Bruker den som en nattkrem et par ganger i uken og den er akkurat som et glass vann for huden!!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg