HOTELL, DÅP OG SYV STING

Hei venner ♥ Long time no see, mildt sagt. Jeg må se gjennom kamerarullen på telefonen for å se hva jeg har bedrevet den siste tiden. Sannheten er at jeg har det helt fint, rent psykisk, ingen grunn til bekymring. Fysisk sett har kroppen noen riper i lakken, noe som heller ikke er farlig å ha, men en av mine riper måtte sys igjen med syv sting i går kveld, da huden mellom to av fingrene mine revnet på håndballtrening. Ekkelt? Eh ja, men heldigvis en av de mindre alvorlige skadene laget har vært gjennom den siste tiden. Så nå sitter jeg med bandasjert hånd og skriver i 1 km/t, men fingeren er på og jeg satser på å ikke være ute i lenger enn en ukes tid.

Over til noe koselig, nemlig helgen som var. Vi skulle egentlig ha lagsfest på fredag, noe som ble avlyst en halvtime før fordi det kom ut nye corona-restriksjoner og en anbefaling om å droppe festen denne helgen. Gode forbilder som vi er så gjorde vi det og kvelden min ble tilbragt hjemme med roomie, film og pizza. Sovnet på sofaen klokken elleve. Fucking tired.

På lørdag tok jeg danseskoene på og went out for some drinks. Neida, joda. Tok livet med ro på skybaren på Clarion, veldig koselig var det. Ikke for mye innabords, for på søndag var det bare å hoppe i bunaden for dåp til datteren til søsteren til A♥

Hva har dere gjort siden sist?♥

2 kommentarer
    1. Hvordan klarte du å revne mellom fingrene? Det hørtes ikke godt ut!

      For min del så består dagene i eksamenslesing, baking og håndballdømming!

      Ha en fin dag videre <3

    2. Hei kjære gansta håper all cool with you 😅 long time no chat 👍 håp you feel the thrill and i ser you 😁 Didier Drogba 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg