Høstvær og fredagsvibber

Sola skinner og bladene faller og ja jeg er en sånn person som elsker å påpeke været. Det gjør noe med hele sinnstemningen. Jeg sto opp kvart på sju i morges og fikk besøk av en journalist fra Adressa, som skal skrive en reportasje om en vanlig dag i mitt veldig viktige liv. Hun ble med meg på 3T for å dokumentere morgenøkta og videre derfra til BI.

Nå er vi hjemme hos meg, jeg skal på trening igjen og hun skal være med. Treningen er ferdig klokken seks, da kommer gjengen for tacokveld. Elsker fredager som denne. Her kommer dagens antrekk.

Jakke fra Samsøe

Genser fra Chiquelle

Bukse fra Monki

Sko fra Urban

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg