Høstfavoritter og rabattkode

Reklame | samarbeid med NA-KD.com

God søndag!

I dag våknet jeg opp med kjæresten uten vekking, noe som skjer ytterst sjeldent. Normalt sett ville vi hatt på det i dag også, da planen var å reise til Oslo for å spille kamp mot Aker. Men på grunn av den pingleskaden jeg har pådratt med på venstrehånda, må jeg stå over i dag. Så, etter kaffe, rundstykker, eggerøre, laks og vaniljemelk (vi er hekta på det, er så godt), tok jeg meg en økt på 3T. Jeg løp 90/30sek x6 x2, etterfulgt av styrke på bein. Så nå kjennes det nesten ut som jeg har spilt kamp jeg også. Heh. Her kommer noen bilder av mine nyeste favoritter fra NAKD, link under bildene.

Husk koden holck20 gir 20% rabatt på hele nettsiden (minus salgsvarer) til i morgen ♥

Hvit tank top HER

Skjørt HER

Boots HER

Blazer HER

Dressbukse HER

Kjole HER

Hvilken outfit likte dere best – skjørt, dress eller kjole?♥

8 kommentarer

Siste innlegg