Høstens fineste tracksuit

Inneholder annonselenker

Jeg har en indre kjærlighet for tracksuits og elsker når det er litt for mye av det gode egentlig haha. Jeg har et par tracksuits som er helfarget, både i knallrød fra Puma, blå fra Adidas og svart og rosa fra Hummel. Nå skal jeg vise dere min absolute fav denne høsten. Den er ikke helfarget, men vel gjennomført i fargeleggingen av striper på armer og ben.

Og det viktigste av alt da, en joggedress kan være så stilig den bare vil, men er den ikke komfortabel mister den aall sin glans. Denne er den beste jeg har hatt på meg fra Adidas. Som regel har ikke jeg kroppen til en Adidas joggebukse, de blir for korte og for store i midja. Denne derimot, sitter som et skudd, på grunn av et materialet som er veldig stretchy. Jeg har begge delene i medium.

Jeg bare elsker fargekombinasjonen!

Bukse HER 

Jakke HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg