HOPPER PÅ TRENDEN

Heii! Jeg leverte 1 av 3 eksamener i dag og det føltes deilig. Det var en innlevering, semesteroppgave, som teller 40% av karakteren i faget bedriftsmarkedsføring, salg og forhandling. Neste eksamen er hjemmeeksamen i det samme faget, men det er ikke før den 12.mai. Etter vi leverte orket jeg ikke å sitte mer med skole, så da ble det å sitte å scrolle på tiktok. Trodde seriøst aldri jeg kom til å bli bitt av den basillen, eller innerst inne visste jeg at det bare var et spørsmål om tid. Skaden er i hvert fall skjedd, jeg er hekta som F. Altså mye morsommere enn å scrolle på insta og enda artigere å lage da haha. Alt er bare kødd på min profil, men artig læll. I morgen er planen å dra på hytta, kanskje blir det noen tiktoks derfra.

Det er forresten en del som lurer på hvordan jeg trener for tiden. Jeg skal prøve å oppdatere dere mer på den fronten, legger ofte ut på story på insta, men glemmer å legge ut her. I går kjørte jeg og treningssquaden min trappetrening i Granåsen. Vi kjørte 5 ganger opp den store trappa (til det første stoppet som dere ser oppe på høyresiden) og deretter mage. Det er også masse man kan gjøre av spenstøvelser i tribunene, men det får bli neste gang. Vi var så shaky etter de rundene i trappa at det var ikke snakk om å begynne å hoppe etter det.

BLOGGES ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg