Hjemreise

God morgen! I dag er det hjemreise på agendaen. Flyet går i tre-tiden, så vi drar fra hotellet halv tolv. Nå sitter jeg med frokostkaffen i sola og må pakke meg ut av rommet etterhvert. Det er alltid mixed feels når jeg skal hjem fra ferie. Jeg kunne sikkert vært her en uke til, men samtidig blir det godt å komme hjem til hverdagen og folket hjemme. Jeg må innrømme at det ikke skal mer enn en uke til før jeg begynner å savne jentene haha..

Uken her har vært helt perfekt, med hele familien, sol og finvær. Her om dagen fikk jeg servert min første Donut til frokost og i går fikk jeg smake belgisk vaffel for første gang (!!!) Jeg ble frelst, NOE så godt. Glutenfri og vegan var den, og den smakte himmelsk. Med banan- og hvit sjokoladeis smuuurt oppå. For dere som skal til Mogan i framtiden, Gelatomania nede i sentrum, må besøkes!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg