havrepannekaker med banan og eple

Hvis det er flere enn meg som har fruktkurven fylt opp av epler fra hagen og har gått tom for ideer å bruke eplene til, er denne oppskriften midt i blinken. Hvis det ikke er noen andre enn meg som er i den situasjonen (forresten mimmi sine epler, jeg har ingen eplehage enda), så er det fullt mulig å kjøpe epler i butikken og bruke dem.

Dere trenger: (Jeg lagde mildt sagt dobbel posjon, så det går an å halvere)

2 bananer

4 egg

4 små epler

120 gram havregryn

2 ss cottage cheese

3 ts sukrin gold (kan bruke hvilken som helst søtning, eller droppe det)

1 ts bakepulver

masse kanel, litt salt og en dæsj kardemomme

vann/melk til pannekake-røre-konsistens

Fremgangsmåte:

Putt alt i en blender.

(Jeg kuttet eplene i småbiter først og deretter blandet alt sammen, er sikkert ikke noe problem med en litt chunky blanding heller hvis man ikke har en god blender.)

2 kommentarer
    1. kan du lage video av deg som lager pannekakene? har prøvd flere ganger men de ser ikke så fristende ut haha

    2. Gratulerer med seier og BB i går, morsomt å følge med deg og se på de stegene du tar i eliteserien for tiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg