Håndball-feber i Trondheim

Jeg spilte min første kamp for året nå i kveld. Innbytterpuls, forstuede fingre og blodsmak i munn. Det er DEILIG å være tilbake. Vi spilte mot Aker – lå under store deler av førsteomgang, snudde det mot slutten og vant med to mål. Jeg spilte kun forsvar, men det er helt greit. Jeg har vært ute i flere uker med strekkskade og sykdom, så det å få ta litt plass i midtforsvaret igjen, til tross for et par bom i starten, var utrolig godt.

Takk til publikum som tok turen, det betyr masse! Jo flere som ser på og lager litt støy, jo morsommere er det å spille. Det fikk vi bevist under EM i Spektrum i helga, da Norge slo ut Frankrike. Jeg føler på en håndball-feber i Trondheim og jeg elsker det. Folk som ellers ikke er så håndball-entusiaster fikk kanskje sansen for det etter helgas begivenheter og har lyst til å se mer. DA er dere i hvert fall hjertelig velkommen på våre kamper! Neste hjemmekamp er onsdag 29. januar.

Nå ble det en del håndball-snakk her, legg igjen en kommentar om du syns det er greit å høre litt om idretten. Kanskje det kan være interessant for noen. Og skriv gjerne om dere holder på med idrett selv? Jeg vil vite mer om hvem som leser og hva dere ønsker å lese om 🙂

Nå skal jeg spise en stor posjon pasta og kylling, rester fra kamp-måltidet, og legge meg, før det blir trening på Olympiatoppen i morgen tidlig, så jobb og håndballtrening igjen.

9 kommentarer
    1. Jaaa til trening 😍😍 Holdt selv på med fotball i mange år men måtte gi meg grunnet skade, nå går det i styrketrening og friluftsliv 🤩☺️💪🏻

    2. Har selv spilt handball i 10 år, har sluttet nå da jeg studerer i Oslo og føler jeg ikke finner tid til det, men jeg synest det er veldig interessant å lese når du skriver om handball! Så gjerne mer, og også mer om trening generelt så får vi litt inspirasjon:) Du er forresten favorittbloggeren min, og har vært det lenge <3 har møtt deg i Trondheim for sånn 7 år siden, så tok jeg bilde med deg, starstruuuck ahhah

    3. I really like to read when you write about handball activity and opinions on matches. I play handball too and it is refreshing to read about it since handball does not have enough recognition. Feel free to write about it, if you ask me. @dvekic_

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg