Gratulerer med dagen damer!

Hei babes og gratulerer så mye med dagen alle flotte kvinnemennesker ♥ Jeg har ikke gjort mye denne helgen, fikk litt me-myself-and-I tid på lørdag. Var først på håndballtrening, så dro jeg hjem og spiste en nydelig egg, avokado, rundstykker og laks frokost, før jeg dro til byen for å fikse brynene hos min go to beautysalong, Browrehab. Vey happy woman. Ruslet innom Dromedar på vei hjem for en kaffe og en glutenfri brownie, de har den beste. På kvelden kom lillesøss og vi lagde enchiladas, første gang hun inviteres på middag i leiligheten, ups det var på tide… Resten av kvelden/natta så jeg Love is Blind på Netflix. Overraskende interessant, men samtidig ufattelig sært. Jeg må bare se det. Noen som kan relatere?

Genser og bukse fra Holzweiler, kjøpt på Carma.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg