God mat på terrassen

Hei, håper alle har hatt en fin torsdag så langt! Kvelden er da enda ung. Jeg er hjemme hos Sanne med Johanna i nuet – med pizza i ovnen og pepsi i kjøleskapet. Jeg dro hit etter håndballtrening, sliten og sulten, men veldig happy. Jente som gleder seg til hjemmelaget havrepizza. Ellers i dag var jeg på trening i morges klokken åtte og dro rett på skolen etter det. Nå skal jeg bare kulen med damene i kveld, før jeg har makstesting i styrke i morgen tidlig etterfulgt av det samme kjøret med skole og håndballtrening etter det.

Jeg har kjøpt hagemøbler til verandaen, som vi har nytt godt av de siste dagene. Vi får se hvor lenge naboene holder ut med oss. I går kveld kom Anna, Johanna, Hanna og Trine på besøk og vi ble sittende ute i sofaen og spise nydelig mat.

Bildet over består av en tacovariant med bønner, chorizo, mango, guac og masse annet snacks. På bildet under ser dere også spesi utgave av burger(?), det er altså vegetarburger med guac, salsa og grønt iiiii lompe.

Nå skal dette nytes før det blir freddda i morgen. Ha en fin kveld og en nydelig start på morgendagen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg