GOD FR(ihelg)EDAG

Fikk luurt med inn i overskriften at vi har frihelg denne helga. Det betyr null felles treninger, verken fredag eller lørdag, og ingen kamp på søndag. Det utnyttes med FYLLAAA. Neida jeg drar på hytta. Kunne ikke tenkt meg noe bedre enn det akkurat nå. Og med det skal jeg meddele noe dere ikke trodde dere skulle høre av meg. Jeg skal nemlig på hytta med en loverboi. Vi kaller han bare A foreløpig, man vet aldri hva som skjer i disse tider. Uansett, jeg gleder meg, vi drar til Åre nå om litt.

Her kommer noen mobilbilder fra gårsdagens photoshoot med Høyer. Jeg kan vise dere resultatene når de er ferdige. Jeg tror det ble skikkelig bra, mye takket være den nyyydelige hesten vi hadde med oss (og klærne of course).

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg