GJENÅPNING

Nå er det ikke lenge til 3T åpnes igjen!! Det har vært helt merkelig at treningssentrene har vært stengt. Noe vi tar så for gitt, men samtidig er så avhengige av. Muligheten til enten å dra på seg sports-bhen, T-skjorta, tightsen, invitere en venn, busse til nærmeste senter, sette av en time, kanskje bare tjue min – eller å droppe det, finne på noe annet. Luksusen er å ha valget, ikke sant. Den siste tiden har vi blitt fratatt muligheten og det er jo da vi innser hvor mye den timen om dagen eller i uka faktisk betyr for kropp og sinn. Jeg vet ikke med dere, men jeg kjenner en lyst til å henge med venner og lagkamerater og pushe hverandre til man når nye mål og sprenger grenser. Jeg gleder meg til fredagstaco etter en skikkelig svettefest på slutten av uka. 15 juni åpner vi!! I can’t wait.

 

Hjemmetrening har vært et fint alternativ som har holdt oss gående når ting har vært annerledes. Dessuten har det vært motiverende og ikke minst morsomt med variasjon. Jeg tipper det er flere som har fått øynene oppe for en ny treningsform som blir med videre, selv etter at sentrene åpnes. I den sammenheng tenkte jeg å tipse om en massasjepistol fra Mystuff, som kan gjøre hjemmetreningen virkelig verdt slitet, hvis man får noen til å kjøre den over rydd/lår/nakke etter en real økt. Den korter også ned restitusjonstiden og er god mot muskelsmerter. Dere får 200 kroner i rabatt på bestillinger over 800 kroner med rabattkoden matholck //reklame.

Flere som gleder seg til sentrene åpner?

3 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært på treningssenter på 5 år, men jeg kunne faktisk tenkt meg å starte nå. Det å ha fibromyalgi har gjort at jeg ikke har orket å styre med noe treningsstudio men det er jo faktisk derfor det er så viktig for meg å komme i gang. Så jeg kommer nok til å ta meg en tur ned til nærmeste treningsstudio når jeg får råd til å starte. Tror det blir veldig bra for kroppen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg