Getting ready

Hei, god lørdag! Jeg startet dagen med PulsSpinn på 3T-Midtbyen klokken 10.30. Jeg møtte Emma, en venninne fra skolen, og fikk med meg henne på en mage-time etterpå, Core20. Det er den diggeste starten på en lørdag!

Etter trening dro jeg hjem og lagde et fjell av bananpannekaker og så en episode av Tunnelen med Maja. Skrives det med to N’er eller L’er eller begge da montro. Uansett, AKKURAT det samme som Broen da, bare in french. Plagiat som F, men Broen var jo dritbra og jeg husker ikke mye av det, så det går kanskje bra. Nå sitter jeg på gulvet og blogger, skal begynne å gjøre meg klar til nyttårsbord! Mange har spurt hvor kjolene fra forrige innlegg er fra, jeg skal vise dere bedre bilder og let u know!!

Vi blogges mine venner 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg