fysisk og psykisk aktivitet

God morgen! Vi må prøve å holde opp sinnet, psyken og den fysiske formen, selv om ting er som de er. For min del merker jeg at jeg har veldig god tid. I går trente jeg med Trine og Johanna, mest strikk og egen kroppsvekt. Vi var så motiverte til trening at vi sikkert kunne holdt på hele dagen, i tillegg har vi skaffet oss hver vår smart-klokke som måler puls og det meste, noe som gjør det enda artigere. Etter treningsøkta dro alle barna hjem, tok en kjapp dusj og en matbit, bortsett fra Johanna, hun var låst ute av leiligheten sin. Vi møttes igjen en halvtime etter, tok med oss Anna, og gikk en lang og fin tur gjennom Trondheim by, med minst en meter avstand fra hverandre. Takk gud for at det er fint vær ute for tiden, det letter på humøret.

I går klokken seks sto jeg og Maja ute og klappet på terrassen for alle helsearbeidere som holder landet vårt i sjakk. Det var noen som ble med, folk som var på vei inn og ut av butikken under oss, og så hørte vi noen jublet lenger bort i gata ♥

Klokken sju hadde vi videomøte med trenere, styreleder, daglig leder og spillere på Byåsen elite, for å komme fram til en løsning på eventuelle permitteringer. Det blir fort litt krise i leiren når over halvparten av spillerne er studenter, som ikke får en krone heller, hvis de blir permittert, meg selv inkludert. Som student har du nemlig ikke krav på dagpenger. Vi prøver derfor å komme til enighet om hva som skal gjøres fremover.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg