Fritata patata og vin

Etter nok en lang dag med lesing var det sabla godt å ha en spikra plan om middag på solsiden med studiegirlsa i går kveld. Vi dro på San Sebastian og spiste nydelig tapas og drakk vin til eksamen ikke lenger okkuperte tankene. Et avbrekk var deilig. Jeg tok likevel bussen hjem tidlig, i frykt for å miste hodet i all moroa. Farlig i selskap med så morsomme damer og jeg som lar meg påvirke lettere enn en nyskilt, american woman watching tv-shop. Så det ble tidlig kveld på meg, for å komme seg opp i morgentimene, koke seg en kopp kaffe, (blogge) og begynne å lese igjen.

Sanne, Emma og Tonje

Stine, Jenny og frøkna på snei ytterst

Her fikses det til bilder i offentligheten. Det er noe med det å bare stille seg opp foran folk og gi blanke faen i hva de tenker. Haha det elsker jeg.

Fineste damene på the sunny side. Outfit kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg