Fredag > mandag

Hei dere! Jeg er tilbake med tidenes blåmandag etter en nydelig helg i Åre. Den gikk alt for fort og det eneste jeg kan gjøre nå er å se miiimre tilbake. Jeg og Hanna kjørte opp på fredagskvelden, mens Sanne dro tidligere på dagen, så hun handlet inn og begynte å lage mat til vi kom. Det ble et festmåltid med nyydens tapas og vin. RO i sjela.

På lørdag ble det en svipptur innom afterski på Verandan :))) Det må til og det var gøy. Det ble ikke noe annet enn pizza og spillkveld i hytta resten av kvelden, like greit det hehe. På søndag kjørte vi hjem etter å ha kjøpt opp halve Ica og en bolle hver på Åre Bageri. 

 

1 kommentar
    1. Hei Mathilde!
      Jeg har vært fast leser av bloggen din i mange år, og liker spesielt godt at du skriver om mat. Jeg har nettopp fått påvist glutenallergi i en alder av 22, så har litt spørsmål til deg om dette. Når du er ute å spiser, har resturantene mye glutenfritt? Som pasta, pizza, hamburger osv (tenker da på de “vanlige” resturantene som Olivia, egon, fridays osv). Hvilken butikk mener du har best utvalg av glutenfri mat her i Norge? Hvilke brød er de beste som man kan kjøpe i butikken?
      Gjerne svar meg på mailen og blir veeeeldig glad for flere tips!
      Klem fra Therese

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg