Fortsatt i feriemood

Heisann hoppsan så var det mandag igjen. Heldigvis har jeg fortsatt påskeferie-feeling, selv om jeg er hjemme igjen på grunn av håndballtreninger. Vi hadde trening i dag, har i morgen og på torsdagsmorgen, så drar jeg tilbake til Åre etter den, for å være der sistehelga også. Da skal jeg være der med Sanne, Hanna og Erica, på hytta til Sannis.

I morges dro jeg på et møte med to herlige damer fra Høyer, Lene og Ingrid. Vi hadde det på Starbucks mens vi nøt hver vår cappuccino. Jeg tar alltid to-go når jeg kjøper kaffe der, men det er jo så hyggelig og sitte i en sofa og prate med de enorme koppene i fanget. Det var i hvert fall veldig koselig i dag. Etter møtet dro jeg på 3T-Midtbyen for en økt, før jeg kom hjem og spiste en delichh salat made by me, før håndballtrening. Nå har jeg og Maja spist middag og skura ren leiligheten, og er snart klare for å ta kveldjj. Det vil si lage bananpannekaker til kveldsmat og se film.

Dette var dagens spennende pics, salaten. Og en smoothie da. Digg lunsj.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg