Første skoledag

I dag var første skoledag for meg dette høstsemesteret. Jeg var oppe klokken sju, sminket meg og spiste en havregrøt i godt selskap ved frokostbordet. Forelesningen var ikke før halv ni, men jeg liiker jo å ha god tid. Det var godt å se BI-jentene igjen, har ikke sett mye av dem i sommer. Vi hadde Business Communication i dag, faget er ett hundre prosent in english, noe jeg synes er helt greit, jeg har ikke noe i mot å lære meg litt extrah ord og uttrykk i tillegg til business over landegrensene. Uansett, nok om mine fag, dere har sikkert nok med deres egne.

Jeg dro hjem etter forelesningen og tok en økt med Maja på 3T-Rosten. Vi innså at vi ikke hadde håndballtrening før klokken sju i kveld, så dermed fikk vi presset inn en økt mellom slagene. Nå sitter jeg bare å spiser noe middag, så håper jeg at jeg klarer å holde meg våken til håndballtreningen.

Bukse fra Zara, genser fra Chiquelle

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg