Før og etter trening

God fredag 💕 håper dere har hatt en fin uke! Min har vært travel og fylt med mye forskjellig – jobb, middager med friends and family, treninger og et prosjekt jeg har påbegynt på privaten. Det har noe med bloggen å gjøre egentlig, men jeg vil ikke si det heelt enda. Jeg må ha ting litt mer klart først. Det er uansett veldig godt med fredagskveld og treningsfri helg nå, det trengs både for kropp og sjel. For å si det sånn så ble standarden for sesongen satt ganske greit i løpet av øktene denne uka. Ingen kjære mor her altså, bare Atle og Frode som elsker å slite oss ut. Neida de har nok en plan bak det hele vil jeg tro.

Redbull før trening og oatly sjokomelk etterpå

Måltidet før treningen. En bigsize havregrøt og riskaker med egg og kaviar. Om å gjøre å fylle opp karbolagrene.

 GOD HELG 💕

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg