Flyttedager og et lite julegavetips

Hei gjengen ♥ De siste dagene har gått i ett, til pakking, julegavehandel og andre forberedelser. Jeg har også ville prioritert å se folk jeg ikke kommer til å se på en stund. I går kveld hadde vi et liten get-together hjemme hos oss, jeg, Julie, Pernille og Markus fra jobb, veldig koselig med middag, kake og en god gammeldags spillkveld. I morgen skal jeg møte noen av jentene. Seriøst hjerteskjærende at vi ikke kan møtes alle sammen sammen. Alltid når noe uventet eller stort skjer, enten det er en gladnyhet eller noe vanskelig, samles vi jo… Sånn som på bildet under. Men corona lar oss ikke denne gang.

På lørdag er planen å bake pepperkaker med mimmi og Pernille, før jeg skal ut å spise med kjæresten en siste gang før jeg reiser. Prøver å glede meg til det og ikke tenke at det er trist.

I dag fikk jeg gjort noen ærender i byen. Jeg kjører rundt i denne lille raringen, ettersom bilen min ble sendt til Stavanger i går. Føles ut som jeg kjører gokart på veiene, haha.

Jeg må forresten anbefale Nisselatten på Espresso House. Selv om jeg dro innom i dag og spurte om jeg kunne låne toalettet og fikk et nei, ved mindre jeg skulle ha noe. Kjørte hjem og tisset i trass, for så å gå tilbake to timer senere å kjøpe nisselatten, hahah hva er det med meg. Anyways NAM og den smaker JUL. Andre dagen på rad jeg kjøper meg denne.

Og ja et lite julegavetips – til (seg selv,) en søster, mor, venninne eller kjæreste – slike små øredobber som på bildet under. Jeg fant disse fra Stine A på Shine i byen og elske dem. Du kan kjøpe de separat, altså ikke i par, så da er det bare å fylle opp ørene med masse pynt. De har også ringer, smykker og alt annet. Men jeg har en spesiell greie for ørepynt. Ønsker meg typ alle selv (hint hint♥). Mine favoritter ser dere på det nederste bildet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg