Fin start på dagen

God dag gjengen! Det er lillelørdag og det vil si at det er dagen før den lengste dagen i uka, men også at helgen er rett rundt hjørnet. Dagen min startet med Frank Ocean som vekkeklokke klokken 07.20. Jeg og Maja sto opp uten å veksle et ord. Som vanlig står jeg opp fem minutter før, skrur på musikk, hun våkner, vi bare anerkjenner hverandres eksistens, lager oss frokost, åler oss inn i tights og t-skjorte, tar Tran, pusser tenner, pakker oss inn i Uggs og parkas og forlater åstedet.

Vi trente i mellom 60 og 90 minutter, veldig effektivt. Jeg prøvde meg på hoppetau-intervaller, to runder av 15/15 x 8 og en runde 45/15 x 8 på sykkel. Deretter mye skadeforebyggende styrketrening. Blant annet 45 sek med statisk ettbens-hipthrust mellom to benker x 5 sett på hvert bein, med en vektskive på magen, jeg begynner med 2,5 kg og øker til 5 kg og 10 kg.

Nå er jeg hjemme igjen og skal snart på en klinikk og ta ultralyd for å se hvordan det står til med barnet i magen 🙂 Fjohhh gla det ikke er tilfelle, neida jeg skal ta ultralyd av hamstringen, don’t ask how that works. Etter det skal jeg på skolen og deretter på håndballkamp og se Kolstad-Runar.

BUT FIRST – pancakes !!

1 moden banan

2 egg

ca 50 gram havregryn 

litt vann/melk + kardemomme og kanel 

Hva er deres planer for denne lillelørdagen? ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg