Festningen festival

Reklame |

Reklame: Festningenfestival

Denne helgen er det festival i Trondheim! Det blir min andre festival for sommeren, da Stavern var jomfruturen, og jeg kan ikke si jeg hadde det annet enn gøy på tur med skitdamene. Derfor gleder jeg meg til nok en festival og denne gangen i egen by med hele venneflokken og sikkert en hel haug med kjentfolk. Jeg håper regnværet roer seg, har likevel investert i en regnponcho hvis lykken skulle ta en u-sving og satser på å slippe en ufrivillig wet-look. Håper å se flere av mine trondheims-lesere der og eventuelt andre som har tatt turen! ♥

 

Noen som skal dit?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg