Ferdig med eksamen

Hei mine venner! Jeg er ferdig med alle mine eksamener før sommeren, en helt merkelig følelse! Jeg gikk hjem fra Lerkendal i går, hvor vi hadde eksamen, skjelven i kroppen med podd på ørene og koffeinsjokk til de grader, med et bredt smil om munnen. Nå beskrev jeg nettopp bildet av en 18 år gammel pyroman som akkurat satte fyr på skolen sin. Eksamen gikk nokså greit har jeg en følelse av. Noen dager tilbake i tid var jeg redd jeg ikke skulle stå, men nå kjennes det ikke så verst. Jeg skal få igjen første karakter på mandag, så det gru-gleder jeg meg til.

I dag har jeg bare vært på jobb og i kveld var jeg på sommeravslutning til daglig leder i Byåsen med spillere og støttespillere. Grilling og god stemning med fine folk. I morgen tidlig er det fysisk trening i granåsen med laget, wish me luck.

Hvordan skal dere tilbringe helligdagen deres?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg