ferdig med eksamen og feiring

Hei igjen venner! På tide å ta turen innom her. Jeg ble ferdig med siste eksamen før sommeren i dag, veldig mixed feels akkurat der. Deilig å være ferdig, sikkert, kanskje, men føles ikke like bra når jeg ikke følte jeg fikk det til. Det var praktisk økonomi- og virksomhetsstyring, gjerne gi meg et lite vink hvis noen av dere også hadde den i dag, jeg var i den første pulja forresten. Nei jeg har innsett at jeg er bedre på disse mattefagene når jeg ikke sitter hjemme og blir stresset fordi jeg har alle verdens hjelpemidler, det blir for mye å tenke på rett og slett.

Bortsett fra det så hadde jeg en veldig fin 17.mai-feiring. Vet dere hva, jeg synes det var like så greit og ikke valse rundt i byen, svett, tissetrengt og med høyrisiko for å få måkedrit i håret. Jeg startet dagen litt vel tidlig (overtenning), ordnet meg og hentet Anders, før vi dro hjem til mamma og pappa og fikk kledd på meg bunaden. Så dro vi på frokost til Trine, med resten av jentene og guttene. Etter det dro jeg på lunsj til mimmi og beste med familien, og var med venner og bekjente resten av kvelden. Jeg storkoste meg hele dagen. Her er noen bilder.

4 kommentarer
    1. Sjeldent jeg kommenterer på blogger, men må bare si at den frisyren du har nå kler du helt sjukt bra!!!

    2. Åå, så fine bilder!

      Hadde også praktisk i går, også pulje 1! Følte heller ikke jeg klarte å prestere helt, men det får gå! Ok fornøyd med innsatsen hvert fall, tipper det går supert med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg