Fargerike drinker

Reklame | Brow Rehab

God pinse folkens! Langhelg er sjeldent feil, så det er bare å njuta på. I nuet sitter jeg i leo-kjolen (til Sanne) med et glass vin til venstre for meg. Jeg og Maja skal gå bort til Thea og William om litt, som har innflytningsfest i kveld. Og det er så herlig vær så jeg gleder meg til å snurre meg rundt i sommerkjole og hæler og drikke fargerike drinker.

På torsdag var jeg hos Brow Rehab i Trondheim og fikk fikset brynene mine. Jeg har vært der før og er alltid storfornøyd. Litt uvant den første dagen, det er det også alltid, men resultatet blir veldig bra. Anbefaler salongen hvis dere ønsker brynsløft til sommeren.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg