“Fargerik og funny”

– var slik jeg forklarte outfiten min da Sanne spurte hva jeg skulle ha på meg på solsiden. Så hinsides fargerik var den kanskje ikke, men rosen på buksa og den turkise t-skjorta gjorde likevel godt på et ellers så basic-bishhh antrekk. T-skjorta er fra Zara, den fant jeg i klesskapet til Maja. Buksa fant jeg forøvrig i klesskapet til mamma for et år siden, den er fra Moschino. Jakken har jeg arvet av Mimmi og tilsammen består antrekket av mye fint gjenbruk. Vesken kjøpte jeg på Weekday i forrige uke og skoene er fra Superga i mintgrønn.

Outfit damene i aksjon. Buksa til Sannisen er vel fra NA-KD om jeg ikke tar helt feil.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg