fanklubb, ferie og franske makroner

DET ER MANDAG. Haha må bare starte med en skikkelig btw;;; har dere hørt podcasten til Herman Flesvig og Mikkel Niva? Jeg tar meg selv i å bryte ut i latter på bussen, okei skal ikke skryte på meg at jeg tar veldig mye buss, men på gata da, jeg går å ler for meg selv og det føles veldig befriende. Friminutt heter den, join me i fanklubben sier jeg bare.

I heimen er det endelig ferie !! Maja ringte meg klokka tolv med gladnyheten “tror æ står i hvert fall :)” Så da har vi ferie og jeg fikk igjen karakter til første eksamen og sier meg storfornøyyyd med en B.

I morges var jeg og testet hamstringen som har fått et lite tilbakefall oppi all oppkjøringa, litt for mye belastning på kort tid, så jeg må roe ned noen hakk. Dro på 3T etterpå og fikk trent overkropp + litt bein. Nå sitter jeg og Maja rundt kjøkkenbordet som det gamle ekteparet vi er – jeg blogger og hun ser GOT, mens vi spiser kjeks og franske makroner vi fikk levert på døra i morges.

Tenkte bare jeg skulle legge til at jeg har en del pensumbøker som jeg kjøpte nytt, fra 1.året på markedsføringsledelse bachelor og markedsøkonomi årsenhet. Hvis noen er interesserte i å kjøpe, så send meg en e-post på [email protected] eller legg igjen en kommentar her eller send en DM på instagram. Anywhere works.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg