Ettersvetting og god lunsj

HAPPY THURSDAY people

Hvordan står det til? Det nærmer seg fredag og helg så det er bare å holde seg fast og komme seg gjennom dagen. Dagen har for min del vært veldig fin så langt. Den startet med havregrøt klokken 07.00 og styrkesirkel på Olympiatoppen en halvtime senere. Jeg klarte også for første gang å rekke forelesningen som begynner 09.30. Kastet i meg en banan og dusjet på stedet, før jeg sminket meg bittelitt i en steam av ettersvetting. Det er forøvrig det verste jeg vet. Så kjørte jeg av gårde til BI og rakk også den første timen. Etter forelesningen kjørte jeg hjem og lagde en stor og god lunsj, fikk jobbet litt videre med skole fram til klokken 14.00 da var det rigget for ny trening, denne gangen med fysio.

Omelett av to egg, paprika, løk og squash. Knekkebrød med philadelphia og kyllingpålegg. Har fått dilla på havremelk, så det går ned noen glass av det. Og en Nocco for å holde meg våken hehe.

I kveld gønner jeg på med et håndballrelatert innlegg, så for de av dere som interesserer seg for det, stay tuned 🙂 For dere andre, se en serie, dra på yoga, les en annen blogg eller dra på kino, for eksempel. Jeg skal på sistnevnte og se The Greenbook i kveld. Uansett hva dere måtte finne på, håper jeg dere får en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg