Etterlengtet helg

Hei mine venner og GOD FREDAG! Ingen annen sammensetning av to enkle ord klinger så godt som det. Denne uken har vart i en evighet. Nå vet jeg at alle uker i utgangspunktet rommer like mye tid, men noen føles bare lenger enn andre. Nå er det uansett helg og ikke nok med det, vi har FRIhelg! Som vil si null håndball fra fredag til søndag. Jeg skal ikke underdrive dette ved å la være å skrive det faktum at jeg kickstartet helgen med et glass rødt allerede på torsdag kveld! JEEZus denne dama er gærn tenker dere. Det var i relativt rolige omstendigheter da. Eller litt spennende var det, jeg tok nemlig med meg denne mannen jeg møter, med meg hjem på gode, gamle Heimdal på middag til min mor og far. Yes da getting serious over here. Det var veldig koselig, hjerte hjerte.

Jakke fra Samsøe (Pernille sin)

Bukse fra NA-KD

Genser fra Gestuz

Sko fra Urban

2 kommentarer
    1. Er det noe mulighet for at du kan dele en økt hvor du trene eksplosivitet? Jeg vil trene mer av dette, men kjenner ikke til så mange øvelser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg