Et stort steg utenfor komfortsonen

Hei gjengen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg skal flytte fra byen min. Ting har skjedd så fort at jeg ikke har rukket å si det før det lå ut på nettet. Jeg flytter til Stavanger for å spille håndball i ny klubb. Jeg fikk en telefon i helgen fra hovedtreneren i Sola og et tilbud om å spille for dem ut sesongen. Sola ligger på tredjeplass på tabellen og skal spille cupfinale mot Vipers i jula, så det er et bra lag jeg går til. Dessuten spiller Maja der, vi bodde jo sammen da begge spilte for Byåsen. Noe som gjorde det enklere i valget om å ta en helomvending i planene mine.

Jeg har ikke helt klart å tyde magefølelsen de siste dagene, det svinger litt fordi jeg trives sånn i Trondheim, med vennene mine, laget, skolen, familien og kjæresten. Altså jeg har alt jeg vil ha her, men samtidig er det akkurat derfor det kjennes riktig og viktig å prøve noe nytt nå.

Det har mildt sagt har vært stress de siste dagene. Mye har skjedd på kort tid. Jeg var på Røros med Anders da ting begynte å falle på plass. Det var den fineste helgen på lenge, til tross for at det var midt opp i all forhandling og ikke minst det faktum at det gikk opp for oss at jeg skal flytte og at vi skal ha avstandsforhold. Det blir en utfordring, men det takler vi. Nå driver jeg og pakker ut av leiligheten min, planen er nemlig å sette meg på et fly til Stavanger allerede på søndag. Gleder meg til nye utfordringer!

Her er noen bilder fra helgen ♥

 

9 kommentarer
    1. Så utrolig tøft gjort! Du vil aldri få sjansen senere, gjør det nå før du sitter med barn og hus! 🙊 Masse lykke til ❣️

    2. Ååå så utrolig spennende! Kan du fortelle mer etter hvert som det faller på plass? Litt rundt hvorfor du valgte å gjøre det, hvordan du gjør det med skole, bosituasjonen din osv. Veldig gøy å høre 🙂

    3. GRATULERER!!! Dette takler du! Selv om det kanskje blir litt tungt i starten, sånn er det jo ofte med store endringer. Ønsker deg all lykke på veien 🙂

    4. Shit, så gøy! Vet jo at du trives veldig i Trondheim, så dette kom overraskende på for meg, og sikkert flere. Håper Stavanger behandler deg bra! Lykke til <33

    5. Så gøy! Har vokst opp på Sola og spilt håndball i mange år i hallen – der du skal spille håndball! Har lest bloggen din i maaange år – så dette synes jeg var gøy å lese:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg