En oppdatering fra Norge

Først må jeg bare si at jeg skjønner at det ser feil ut. Vi dro til hytta før vi fikk beskjed om å ikke gjøre det. Vi tenkte egentlig at hvis vi først skulle holde oss unna folk, kunne vi like gjerne gjøre det på hytta. Da nyheten kom om at alle måtte reise hjem, var det selvfølgelig ikke noe spørsmål. Jeg ønsker ikke å finne smutthull for å komme unna dette, på ingen måte. Jeg tar dette veldig seriøst og legger meg flat for at jeg tok litt lett på det da det først bare var i Kina. I løpet av hele min levetid har jeg aldri opplevd noe lignende, så at det er vanskelig å forstå omfanget med en gang, er kanskje menneskelig. Likevel må jeg bare understreke at jeg og mine nærmeste, slik som jeg håper alle andre også gjør, prøver så godt vi kan å gjennomføre disse tiltakene ved å gjøre det som blir bestemt løpende.

Joggedress fra Bread & Boxers, dere finner på denne siden. Jeg har størrelse medium, kunne sikkert hatt small, men jeg liker at den er litt baggy.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg