En finger ut av ledd

Hei sann! Har dere vinterferie dere kanskje? Noen av dere hvert fall. Denne uken har gått som normalt hittil, men i morgen skal jeg klare å få pressa inn litt ferie ved å dra til Åre med Hanna og Sanne. Vi drar etter håndballtreningen min som er ferdig 18.00. Vi la det inn i kalenderen for lenge siden, noe som gjør at man får gledet seg litt ekstra.

Jeg har glemt å si det, men jeg har forresten brukket et lite ben i høyre pekefinger. Det skjedde på håndballtrening, jeg skøyt og landet på armen med en person oppå meg igjen. Da jeg fikk kavet meg opp og så på fingeren sto den 45 grader oppover i feil retning, helt ut av ledd. Jeg skulle så gæli hatt bilde av det, så helt sykt ut. Teo fikk vridd den på plass, og jeg tilbragte to og en halv time på legevakta på valentines-kvelden. Fikk heldigvis glad-beskjeden om at jeg slapp gips. Så jeg har ikke stått over en trening siden, bare teipet og hatt på en liten skinne. Nå skal jeg gjøre meg klar for ukas nest siste håndballtrening, så blir det forhåpentligvis fort helg og hyttetur i morgen. Ha en fin kveld!

1 kommentar
    1. Huff, får håpe fingeren gror fort! Er det forresten lov å spørre om hva du hadde i salaten din? Den så veldig forfriskende ut. Håper du får en fin miniferie! Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg