En fin dag

I går hadde jeg en liten downer, ikke en spesiell ting, men jeg var bare sliten store deler av dagen. Det kommer nok av lite søvn og dårlig matrytme etter mye reising. I tillegg hadde jeg to håndballtreninger, en klokken ni og en klokken fem, og var på jobb mellom dem. Så det er kanskje ikke så rart at jeg var sliten.

I dag derimot har jeg følt meg mye bedre. Jeg sto opp klokken sju, lagde meg frokost og dro på BI i morges. Vi hadde forelesning i Bizzzcom i fire timer. Jeg liker jo å være på skolen – fine folk, fin skole og en veldig god islatte med havremelk. Etter forelesning dro jeg til byen og solgte to bøker og kjøpte et skjørt for pengene jeg solgte bøkene for. Fair deal tenkte jeg, der jeg sto guilty as fuck på Carma denne ettermiddagen 🙂

Kjole fra NA-KD, belte fra Weekday

Vi spiller NM-kamp i Selbu i kveld, så nå står jeg og fyrer opp noe bananpannekaker jeg skal ha med meg på turen. Oppskrift: Jeg bruker en god del havregryn, 1 egg, 1 ss cottage cheese, litt melk, litt vann, 1 moden banan og litt kardemomme, kanel og salt. Easy as that and so DELISCH

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg