En eneste stor julekalender

Hei mine venner!

De to eller tre siste innleggene mine har jeg vel innviet med noe sånn som “nå har jeg jammen vært borte fra bloggen lenge gitt”, så jeg tenkte å skippe det nå, selv om det nok en gang er et faktum. Se der ja, klarte jeg det igjen.

Det er desember og det er så fiiint! Jeg hadde typ -4 på julestemning-skalaen helt fram til 1. desember, men da kom den faktisk! Ikke hadde jeg bevisst verken hørt på julemusikk eller drukket den tradisjonelle julebrusen før, i et forsøk på i være en prinsipielt sterk persona. Lørdag 1. desember vasket og ryddet jeg og Maja leiligheten samtidig som vi hørte på julemusikk og så håndballkamp på TV-en. Da skal det mye til for å ikke få litt julestemning. Siden det er den første julen hvor ingen av oss bor hjemme aka ingen gavekalender på veggen i stua laget av en stresset mamma 🙁 , har vi rigget opp med hver vår gavekalender til hverandre. Men så kom jo mamma med gavekalender til problembarnet likevel ♥ og Maja er skilsmissebarn, så hun fikk fra både mor og far, i tillegg til at vi har hver vår Byåsen-kalender som henger og dingler rundt omkring i heimen. Så kallænder vart det bættre i år å. Leiligheten er bare en eneste stor julekalender og det åpnes i snitt fem gaver om dagen. Ellers er alt normalt.

Jeg lar meg likevel ikke trollbindes helt av denne julestemningen, fordi det enda gjenstår en eksamen. Den er på førstkommende mandag, men etter den skal jeg bare forsvinne hen i pepperkakeduft, Michael Bublé og billigproduserte julefilmer fra morra til kveld.

Noen gamle bilder for å sette stemninga ♥ Ha en fin dag videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg