EM og aksjemarkedet

God søndag kveld! Jeg håper dere har hatt en fin slutt på uka. Min helg har bestått av mye håndball, mest på TV-en. EM-finalen er spilt og Spania ble Europamestere. På fredag så jeg semi-finalen, hjemme hos Julie med Maja, Anna, Helle og Sofie fra laget. Kjæresten til Julie var med i troppen så det gjorde det litt ekstra spesielt. Det var synd det ikke gikk hele veien for Norge, men det har vært et spennende EM.

På lørdag hadde vi en håndballtrening, resten av dagen brukte jeg på å rydde og vaske leiligheten. Det er en form for terapi når jeg får bruke hele dagen på det, hjemme alene, med høy musikk og ingen andre gjøremål. Da blir det gjort skikkelig.

Ellers, på torsdag var jeg på et seminar med Danske Bank på Britannia med mamma, om framtidens utsikt i aksjemarkedet. Utrolig spennende og det får meg til å angre på at jeg ikke valgte finans på BI. Men jeg kan ikke drive å angre på slike valg, jeg får heller studere det litt på egen hånd.

 

3 kommentarer
    1. Er det ikke mulig å byttelinje på BI (altså uten å begynne på nytt)? Trodde linjene hadde mange like fag.
      Evt ta noen finansvalgfag kanskje? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg