Elitelaget på party

Siste fulle eksamen-kjørrrr-uke er i gang og min siste eksamen er neste tirsdag. Håndballen er også i gang, etter tre uker (!!!) med fri, nok en gang må det poengteres med utropstegn bak fordi det har aldri hendt før. Det har uansett vært utrolig deilig om jeg kan si det. Hamstringen er bedre og humøret er på topp. Vi hadde testing i går og det fortsetter vi med på fredag, i morgen er det løping og det er masse annen snacks i vente nå som oppkjøringen har inntatt livene våre. Den varer en måned før vi får fri i juli.

På lørdag – det var vel den 18.mai, var jeg i overkant utslitt etter den 17., men jeg og resten av laget var invitert i 30-årsdagen til vår herlige fysio, Nina. Så det er klart jeg dro på meg finstasen for en siste fest med laget før oppkjøringen og for å feire henne. Her er noen bilder.

Nina, meg og Maja 

Alstad, Teo, Nina, Maren, Oda og meg

Marie, Hanne, Anna, meg, Ida, Nina, Teo, Oda, Julie og Maren. For en gjeng altså.

1 kommentar
    1. Kan du fortelle om hvordan tester dere har og hvordan resultatene dine er? Hadde også vært gøy å høre hvordan de andre på laget ligger an på testene:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg