Eksamenskjøret

Hei dere! Jeg har hatt eksamen i dag og det er derfor jeg ikke har step foot innom bloggen i løpet av de siste dagene. Jeg har sittet på skolen konstant fra morgen til kveld, i går satt jeg der i 14 timer uten å stikke hodet ut av bygningen, fra 07.00 til 21.00. Heldigvis sitter jeg der med classmates’n og vi har det i hvert fall litt trivelig mens vi holder på, og samarbeider mye om å lære oss stoffet.

Jeg sto opp klokken seks i morges, møtte Erica klokken åtte og eksamen var klokken ni, så jeg rakk jo selvfølgelig å bli sulten igjen idet vi begynte. Overlevde på den ene Redbullen jeg hadde med meg. Det var sykt stress, kun 3 timer for hånd (!!) men utrolig deilig å bli ferdig. Jeg gikk hjem, la meg på sofaen med egg, bacon, sjokomelk og en godteripose og begynte for real på Game of Thrones (jeg vet, retard som ikke har sett det). Som om eksamensperioden er over liksom haha, men jeg trengte det såårt, bare å koble helt ut. Så jeg vekslet mellom GOT og soving på sofaen i fem timer. Klokken seks tok jeg på meg løpesko og jogget meg en tur. Nå sitter jeg på gulvet og spiser pizza mens jeg blogger og skal kjøre til Sanne om litt.

4 kommentarer
    1. Congratulations… Yeah, I plan to work on my “studio”. And to learn Norwegian too.

      …Those payments would go under Administrative Expenses, by the way. It’s neither important R&D, nor military, you know.

    2. Skulle ønske jeg også hadde orket å ta meg en joggetur her og nå haha, du er virkelig utrolig inspirerende!

    3. Åh, hadde også den eksamenen! Sykt digg å være ferdig etter en uke med konstant lesning, selv om resultatet er litt tvilsomt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg