Disse høytidsdagene

Hei dere!

Går det an å si at det er fjerde juledag i dag eller kaller vi det ikke det? Jeg har ikke kontroll på dagene, så jeg kaller det bare tredje, fjerde og femte juledag. Andre juledag kjørte jeg hjem fra Røros med familien, etter fire herlige dager på hytta. Så var det rett hjem til annjdagsfest som trønderne så fint kaller det. Vi vorset hjemme hos Martine og slo sammen to gjenger så det ble et vors størrelse XL, men det ble bare ekstra god stemning. Så dro vi på byen etter det. Jeg tok med meg kameraet, som tydeligvis var mer beruset enn meg, så det nektet å ta kontrollerte bilder, men jaja.

I nuet er jeg hjemme hos meg med gjengen og snakker om livet og spiser taco. I morgen kjører jeg til Åre med Sanne for å feire nyttårsaften der. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg