Disse dagene

Hola! Jeg dagdrømmer meg langt borte i feriemodus her jeg sitter med bredriftsøkonomi og finans shoved up my face. Vel, det er fortsatt en stund igjen til neste eksamen, så nervene har absolutt ikke kicket inn enda, noe som er litt dumt for da har jeg en tendens til å ta det liiiitt med ro disse dagene og omtrent dø av stress de fire siste før den store dagen. Jeg har vært oppe tidlig og dratt på skolen hele uken her hittil da, så det står ikke på innsatsen.

I går morges jogget jeg og Maja til 3T-Midtbyen etter at vi hadde stått opp, trente mage/rygg og jogget hjem igjen. Så dro vi hver for oss resten av dagen, før vi møttes igjen hjemme, vasket og ryddet leiligheten, og dro på en time på 3T – SomaMove – veldig krigersk og interessant time. We went all Game of Thrones, som vi begge tilfeldigvis har begynt på. Ikke det smarteste midt i eksamensperioden, men noe gøy må man unne seg i slike stressende tider. OG tanken på at 17.mai er rett rundt hjørnet gjør også dagene lettere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg