Denne bollesøndagen

Søndag nok en gang, helt uten planer og det er så diiigg. Jeg våknet av meg selv i morges og dro på 3T med Maja for en rolig formiddagsøkt. Da vi kom hjem lagde vi oss mat og så ski VM på en skjerm og håndballkamp på en annen mens vi halvsov i sofaen. Etter et par timer med totalt slækk, tok vi oss i nakkeskinnet og satte oss ned med skolebøkene på kjøkkenbordet. Det tok ikke mer enn en liten time før vi begynte å prate om boller. Det er jo tross alt Fastelaven i dag (eller??), uansett så er det søndag så det er en dag boller verdig. Jeg var så heldig å få kjøkkenmaskin av Mimmi og Beste i bursdagsgave, så det var en utmerket mulighet til å teste den.

Vi (tror vi) jobber bedre når vi tror vi drikker mojito (grønn saft) fra vinglass med sugerør

Middagen i dag ble fredagens chili con carne-rester i lørdagens taco lefser-rester, noe som viste seg å være en veldig god kombo altså.

Jeg brukte denne bollemiksen fra Møllerens og de ble njuuuud spør du meg.

Nå ligger jeg, Anna og Maja i sofaen og spiser boller og ser film. Vi ser Isn’t it Romantic på Netflix.

De ser kanskje ikke like gode ut som alle bollene som ligger på alles instastories i dag, men de var VELDIG gode og det at de ser over gjennomsnittet hjemmesnekret ut er bare litt av sjarmen tenker jeg. Håper dere også har hatt en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg