Denim on denim

Hallais! Jeg njuter litt rolig ferie hjemme disse dager. I dag sto jeg opp i rett tid, så første episode i siste sesong av GOT, damn det har gått fort og damn det er bra greier ass. Jeg vet jeg henger etter resten av verden, men imponert over at jeg har kommer meg gjennom det på egen hånd.

Etter frokost og en time i Winterfell dro jeg på Dalgård og kjørte en løpeøkt som har fått navnet “monsterøkt” av trenerne våre, og det er ikke uten grunn. Jeg kan legge den ut hvis det er interessant, selv om den er helt usaklig og tar en evighet.

Ferdigtrent og hungrig som feen dusjet jeg, spiste og dro til byen med Nora og Hanna for litt quality-time med damene mine. Litt shopping, café og sladder, just how we like it.

Bukse fra American Apparel

Sko fra en skobutikk, husker ikke hvilken

Basic hvit genser

Dongerijakke fra Cubus

Fannypack fra Weekday

1 kommentar
    1. Hei! Elsker bloggen din!! Og lurte på hva den monsterøkta går ut på? Du kan gjerne dele flere oppskrifter og økter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg