Den lille depresjonen

Inneholder asnnonselenker 

Jeg sliter veldig(!!) med de prikkene på kroppen min som jeg ikke trodde var noe big deal i første runde, men som nå har gått meg totalt på nervene i over tre uker. Jeg holder på å klikke fordi det klør sånn. Jeg har vært til to leger og fått tre ulike diagnoser, en ny for hver uke når medisinen ikke funker. I dag fikk jeg beskjed om at det kan se ut som elveblest, så jeg prøver meg på et sett med sterke allergitabletter og kortison fra i morgen av.

Grunnen til at jeg ikke har blogget noe særlig er fordi jeg rett og slett føler jeg har gått på en liten depresjon grunnet denne kløingen. Jeg har ikke sovet om natten og går rundt og er konstant anspent og klør opp den stakkars såre huden på hele kroppen. Æsjjj jeg skal ikke snakke mer om det, dere begynner sikkert å klø bare av å lese om det, so imma stop now. Jeg tenkte å åpne denne uken med en ukens spørsmål, der jeg svarer på spørsmål som ble stilt i forrige uke. Dere kan også spørre om hva som helst under dette innlegget, om det er om hverdagen, håndball eller noe annet, har ingenting å si, spør i vei ♥

Genser HER

Tights HER

Bag HER

8 kommentarer
    1. Uff! Så kjedelig med kløe…. Håper det ordner seg 🙂
      Hva gjør du for å ta vare på deg selv?
      Hva er dine sommerplaner?
      Den beste veganske maten du har spist?
      Ha en fin uke 🙂

    2. Hvordan balanserer du sosiale ting som festing og drikking med håndballen? Får du dårlig samvittighet når du drikker, eller har du et avslappet forhold til det? Gjerne utdyp litt på hva du tenker om det <3

    3. – Kan du lage flere vlogs? Fra hverdagen og ferier

      – hvilken rolle tar du på laget? iforhold til personlighet

    4. Ikke greit at dere bloggere skal enten glamorisere depresjon eller gi dere selv diagnosen pga en dårlig dag/uke eller pga noe midlertidlig som søvnproblemene dine. Depresjon er en alvorlig sykdom som ingen bortsett fra de som lider av den forstår.

    5. Vi kan alle gå på en liten smell og føle oss nedstemt og deprimert til tider uten å få det diagnosert av lege, så det «Sr» sier over her her blir ikke helt rett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg