Date i parken

I går, etter shooten med Høyer, dro jeg og Maja til parken som ligger rett over veien for leiligheten. Hver gang det er finvær og vi kjører forbi så tenker vi at vi må sette oss der en dag. I går var dagen. Vi pakket en sekk med matpakke, vannflasker, pottis og bærbar høyttaler. Så satt vi der og bare så på folk og pratet om livet.

Den enkleste og beste lunsjen: Old El Paso glutenfrie mais-lefser med Tine kremost, naturell kyllingfilet og ruccola (!!) Jeg levde på det i eksamensperioden. BTW, jeg fikk igjen den siste karakteren min i går, fikk A på bedøk! Det hadde jeg virkelig ikke trodd, men når jeg tenker tilbake så fikk jeg tross alt elveblest av stresset, så jeg gjorde vel mitt for det, haha..

Ny høyttaler fra Sony #annonse. Perfekt piknik-høyttaler med ordentlig volum og bass. Link her.

I morgen kommer en haul på instagram i samarbeid med Chiquelle, med blant annet denne supersøte sommerkjolen. Dere får også en rabattkode som gir 20% på bestillingen. Så bare se dere rundt på nettsiden og bruk koden når den kommer ut i morgen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg