Damen befinner seg på Granca

HALLOEN fra Gran Canaria!

Vi ankom pensjonistenes hjemland i går, etter to timer forsinket fly fra Trondheim og ellers god stemning. Vi fikk matkuponger på Værnes som vi brukte opp 100% på snacks og brus. Så var det seks timer fly og en liten kjøretur til Mogan, hvor vi bor på Radisson Blu Resort & Spa. Alltid når jeg hører om Granca så tenker jeg at det er så harry, men når jeg tenker meg om har jeg aldri opplevd harry-Granca. Det er helt nydelig her! Ettersom jeg ble bestilt på etter resten av gjengen, så var jeg så (u)heldig å få et eget hotellrom, åneiiii liksom 🙂

I dag våknet jeg 07.15 og dro på treningsstudioet på hotellet. Like etter kom også mamma og pappa, sporty fam altså. Etter det spiste vi en delichh frokost bestående for det meste av scrambled eggs, frukt og yoghurt. De hadde så mye glutenfritt til frokost! Et langbord med cereal, cookies, kaker og knekkebrød. Jeg skulle hatt hotellfrokost hver dag. Det er som skapt for meg.

Resten av dagen har jeg solet meg, med 50+ på hele kroppen, bare så det er sagt. Tilsynelatende lite brent i løpet av dagen i dag, men jeg har planer om å redusere faktoren fortløpende så det er da underholdningen begynner.

Nå har Kjartan og Frode kommet, de tok fly fra Oslo i dag. Så vi er en biggie fam på 9 stk. Meg, Pernille, Benjamin, mamma, pappa, mimmi, beste og mine to herlige onkler. Nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget, mens jeg koser meg med snacks og begynne å ordne meg til kvelden etterhvert.

Noe spesielt dere vil jeg skal blogge om mens jeg er her? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg