Dagsrapport

Stikker bare innom for å rapportere om nok en deilig påskedag her i trøndelagen. Selv er ikke jeg en av de som faktisk får på seg skia, pakker sekken med toddi og kvikklunsj og raser av gårde i skauen, men jeg nyter finværet utmerket fra innsiden av leiligheten min, her jeg sitter og prøver å lese til eksamen.. Klokken åtte i morges hadde vi basistrening med laget, og etter det har jeg bare sittet her og spist både en og to lunsjer, skal begynne på en tredje nå før håndballtrening. Viktig å fylle på si.

For de av dere som liker å ha orden på måltidene mine så kan jeg si så mye som at jeg spiste to knekkebrød med skinke og ost før trening, to av det samme etter trening, en stor bolle kyllingsalat og smoothie til lunsj og havregrøt nå før trening. Ellers så kommer Silje (flyvende fra Kristiansand) og Oda hit i kveld for å lage middag med meg og Majsen, vi tar gjerne i mot middagstips♥

Bildene er fra helgen som var, gjorde mye av det samme, med tanke på spising og lesing.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg