Dagens shopping

I dag har vært nest siste, lange dag med stress før ferie. Jeg vet ikke om dere merker det, men jeg teller ned og dere blir ufrivillig med på nedtellingen. Da jeg våknet i morges var det fire treninger igjen, nå er det bare TO, i morgen kveld har jeg sommerferie!!! Jeg fikk varmet opp litt i dag, med en aldri så liten bytur etter morgentreningen. Eller det vil si jeg var på morgentrening, deretter til fysio, så fikset jeg neglene og så ble det bytur. Dere skjønner hvorfor jeg har et innebygget stress om dagen? Planlegger alt for mye på for kort tid. Uansett, jeg og Aurora vandret rundt i butikker, fikk shoppet litt og spiste lunsj på Tulla, før min tidsberegning sviktet igjen og jeg endte opp for sein til håndballtrening. God S.

Cuuute nails eller hva? hihi. Her kommer dagens innkjøp.

Aurora fikk inspirert meg til å kjøpe en grønn hårklype, fra Companys.

Nye sneakers var et punkt på handlelista og det kan herved krysses av. Elsker disse chunksa fra Adidas.

Jeg har falt for enkle, hvite plagg denne sommeren, i lin og bomull. Kjøpte T-skjorten og shortsen (som dere ikke ser så godt, men som henger bakerst) på Weekday, og den søte toppen til høyre på H&M.

Ha en fin kveld videre ♥

6 kommentarer
    1. Føler du ikke på et ansvar når det kommer til å ta standpunkt til barnearbeid og alt for lave lønninger i fabrikker som produserer klær for H&M og Weekday? Du som har mange følgere har mulighet til å være et godt forbilde for mange ved å informere og protestere mot slike problemer

        1. Når man har blogg og et ønske om å være offentlig person må man nesten tåle at det stilles krav. Man er forbilde for mange, og det å kunne stå for valg (som å handle på H&M og legge ut av det, når det fins uendelig av informasjon om misforhold under produksjon av klærne deres) man tar, og forsvare dem saklig.

          1. Fremdeles uenig med deg. Jeg synes ikke Mathilde skylder deg eller noen andre noen forklaring på hvorfor hun har kjøpt et plagg på H&M, ei heller å forsvare det selv om hun er en offentlig person. Det bør heller stilles krav til at en influencer er et godt menneske og ikke krav om å utbrodere hvorfor han/hun velger å kjøpe klær i visse butikker.

            1. Men er man et godt menneske om man ikke bryr seg om ting som angår andre enn seg selv? Hvis vi heldige som er født i og har all verdens muligheter i Norge ikke kan være med på å skape forandring i verden, vil ingen det. Mathilde har en såppas stor plattform at hun kan bruke det til noe bra, som for eksempel å informere om og boikotte umoralske firmaer som H&M – mener jeg. Du har all rett til å være uenig:)

            2. Har aldri sagt at Mathilde skylder meg noe som helst, for det gjør hun ikke. Men vi har alle et ansvar for å skape endringer vi vil ha i verden, og spesielt de som har mulighet til å inspirere andre til å gjøre det samme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg