Dagens middagstips

Dagens middagstips, litt sent, er kanskje bare jeg som spiser middag i sju-åtte-tiden, men uansett: kjøttboller i tomatsaus med pasta og grønnsaker. Jeg gjør det enkelt, kjøper kjøttboller ferdig i tomatsaus fra Rema 1000’s under hundrelappen, kutter opp litt grønnsaker, setter det i ovnen i samme form som kjøttbollene og koker pasta ved siden av. Jeg brukte squash, paprika og gulrøtter.

Middagstips er alltid greit spør du meg, det er så fort gjort at man ender opp med det samme dag etter dag. FunkyG og Linda Stuhaug får komme med de ordentlige middagene, så kommer jeg med de forenklede versjonene for oss som ikke har tid og energi til å kokkelere så veldig hver dag.

Jeg har forresten svart på et intervju angående håndball og blogg, som dere som er interessert kan lese HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg