Dagens happening

I dag er det sikkert mange ting som skjer, noen skal kanskje spise middag med mor og far, noen har vært på ny jobb og skal feire det med et glass sprudlings, noen gruer seg til trening og andre gleder seg til å komme hjem til Love Island. Jeg skal slutte å prate om det haha, men det er jo forresten også premiere på ekser på stranden i dag, så det er vel dagens happening for noen det å.

I dag har jeg vært på jobb og håndballtrening. Nå skal jeg hive i meg den middagen jeg så fint har rørt sammen. Middagen består av stekte grønnsaker (1 halv løk, et fedd hvitløk, 2 gulrøtter, 1 halv squash, 1 halv paprika, sopp) med 400 g karbonadedeig, en hel søtpotet delt i terninger og en boks tomatsaus. Veldig enkelt og veldig sunt og godt. Dette er nok til middag + 1 eller 2 lunsjbokser for meiii.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg